Spolek BISON je hrdý na spolupráci s řadou subjektů napříč veřejnou správou a samosprávou. S aplikacemi jsme vstoupili do mnoha krajů, měst a institucí. Naše softwarové produkty jsou vytvořeny tak, aby byly nejen uživatelsky přívětivé, ale aby především odpovídaly reálným potřebám našich partnerů a byly flexibilně přizpůsobitelné jejich konkrétním situacím. Náš tým má více jako 10 let zkušeností s vývojem software ve veřejné správě.
Náš Portál Příspěvkových Organizací nabízí efektivní správu a digitalizaci procesů, která transformuje způsob, jakým naši zákazníci komunikují s příspěvkovými organizacemi. Tento nástroj nejenže zjednodušuje běžnou administrativu, ale také posiluje vazby mezi zřizovateli a jejich organizacemi díky lepší komunikaci a snadnějšímu sdílení zdrojů. Díky Portálu PO je centralizovaná komunikace s příspěvkovými organizacemi na jednom místě.
Ve světě správy IT infrastruktury náš produkt Technet umožňuje IT týmům u víc jako 10 organizací udržet přehled o jejich aktivech. S touto aplikací je správa serverů, databází a aplikací nejen efektivní, ale i bezpečná.
Pro mateřské školy máme Alušku, která usnadňuje vedení matrik a správu dokumentace. Aplikace pomáhá ředitelům a učitelům šetřit čas a soustředit se na to nejdůležitější – na děti a jejich rozvoj.
Emilka je náš příspěvek k podpoře náhradní rodinné péče, kde digitalizace a centralizace informací přináší zlepšení ve způsobu, jakým krajské úřady a obce s rozšířenou působností sdílejí data a spolupracují v této důležité sociální oblasti.
V čase, kdy je bezpečnost na prvním místě, naše aplikace Evidencí smluv umožňuje uživatelům uchovávat a spravovat smlouvy v digitální podobě. Všechny smlouvy jsou chráněny a současně snadno dostupné pro autorizované osoby.
S aplikací AWAY jsme během pandemie COVID19 pomohli k plánování směn očkovacím centrům. Po pandemii jsme odpověděli na potřebu efektivního a komplexního řešení pro správu a vyúčtování nepřítomnosti zaměstnanců. Díky tomuto nástroji, lze snadno spravovat dovolené, pracovní cesty a další absence bez zbytečné papírování a s maximální přehledností.
Když přišla potřeba efektivního řízení rizik, vytvořili jsme aplikaci Rizika, jako prostředek pro identifikaci, hodnocení a správu potenciálních rizik. Tento nástroj pomáhá vedoucím pracovníkům tím, že zajišťuje, že každé riziko je správně zaznamenáno a sledováno.
A to není zdaleka vše. Naše další aplikace pokrývají široké spektrum potřeb od Projektového řízení, přes efektivní řešení pro vykazování činností (Teddy:time) po Navigační systém v budovách. Mezi naše nejnovější aplikace patří aplikace COBY, která pomáhá s řízením agendy u pedagogicko-psychologických poraden (PPP) a speciálně pedagogických center (SPC) v Kraji Vysočina.
Každá z našich aplikací řeší konkrétní problém, ale také otevírá dveře k novým možnostem a zlepšeními ve způsobu, jakým veřejná správa pracuje.
Portál příspěvkových organizací
Evidence náhradní rodinné péče
Technet 2.0
Webové stránky
Paliatr Vysočina |
Pořadník žadatelů
ALUŠKA
AWAY
Teddy:time
COBY